Az OTP online platformja leállt, és országszerte, köztük Fejér megyében is problémák adódnak a hozzáféréssel.


Április 10-én, csütörtökön országos szintű technikai problémák léptek fel az OTP Bank online szolgáltatásaiban. Az ügyfelek sem az asztali internetbankhoz, sem a mobilalkalmazáshoz nem tudnak hozzáférni. Leállt az OTP - a bank ügyfélszolgálatát kérdeztük.

A hiba Fejér vármegyében is megmutatkozott: az OTP Bank okostelefonos alkalmazása leállt, ami számos nehézséget okozott az ügyfelek számára. Nem csupán az applikáción keresztüli bankolás vált lehetetlenné, hanem sokan emiatt a számítógépes internetbankhoz sem tudtak hozzáférni, mivel az azonosításhoz szükséges alkalmazás is elérhetetlenné vált. Forrásaink szerint továbbá az online számlakezelés és a POS-terminálokon történő tranzakciók sem működnek megfelelően. A problémák az OTP szolgáltatásainak egész országot érintő hibáját jelzik, így nem csupán egyedi incidensről van szó.

A leállás rendkívül zavaró, különösen, mert már szerdán is hasonló problémák merültek fel: akkor a bankkártyás és a SZÉP-kártyás tranzakciók nem zajlottak zökkenőmentesen. Az OTP akkor egy rövid ideig tartó hálózati hibát emlegetett, de a mostani kiesés sokkal komolyabb, és szélesebb körű fennakadásokat okoz.

A feol.hu megtudta: a telefonos ügyfélszolgálat szerint technikai okok miatt nem elérhetők a szolgáltatások, és egyelőre nem lehet tudni, mikor áll helyre a rendszer működése. Lehet, hogy 1 perc, de megeshet, hogy hosszabb ideig kell várniuk az ügyfeleknek a bankszámlájukhoz való online hozzáférésre. A bank közlése szerint szakembereik folyamatosan dolgoznak a hiba elhárításán.

Related posts