Lázár úr, vajon mi következik ezután? Leszerelteti az összes órát az állomásokról?


„Mit gondol a Vonatinfo leállításáról?” – firtatja Vitézy Dávid a miniszter véleményét.

"Jelenleg ott tartunk, hogy a közlekedési miniszter büszkén vállalja felelősségét a vasúti tájékoztatási rendszerek leállításáért, sőt, még az önkéntes fejlesztők fenyegetésére is sor került. Ezen lépéseket azért tette, hogy a magyar vasút válságát a közvélemény elől elrejthesse" - kommentálta Vitézy Dávid Lázár János szavaira, miszerint a MÁV adatai nem szükségesek a nyilvánosság számára, hiszen "aki késik, az tudja, hogy késik."

Vitézy Lázár úrnak írt levelében hangsúlyozza: "Lázár úr, nem elhanyagolható kérdés ez. Az utasoknak joguk van tájékozottan dönteni, joguk van tudni, mennyit késnek a vonatok. Mi következik ezután?"

Leszerelteti az összes állomási órát?"

Hogy miért is volna fontos a vasúti közlekedésről a nyilvánosság tájékoztatása. példaképpen felhozza: "előfordul, hogy az utas azt hiszi, rég lekéste a korábbi vonatot, de valójában az annyit késik, hogy még simán eléri. Ezt a kereső nem mutatja, ebben is a térkép segített. Emellett rengeteg dolgozó, a csatlakozó buszok vezetői, társszolgáltatók (például a BKK) diszpécserei, fedélzeti jegyvizsgálók vagy diákmunkások is a Vonatinfó térkép segítségével adtak az utasoknak tájékoztatást vagy tudták, merre jár a csatlakozó vonat."

Related posts