A Yettel és az MVM karbantartási munkálatokba kezdett, amelyek több szolgáltatást is érintenek.


A Yettel augusztus 19. este 22 órától augusztus 20. hajnal 4 óráig rendszerkarbantartást végez, amely érinti az online ügyintézést. A vállalat közlése szerint ez idő alatt nem lesz elérhető az online fizetés, így például a yettel.hu oldalon történő rendelés, számlabefizetés, feltöltés, feltöltőkártya-aktiválás, adatjegyvásárlás, előfizetés-módosítás, Yepp előfizetés-vásárlás és -módosítás, valamint a partneri csatornákon keresztüli befizetés sem.

A karbantartási munkálatok az Yettel okostelefonos alkalmazását is érintik, ezért az a megadott időszakban nem lesz elérhető. A szolgáltató azonban biztosította a felhasználókat, hogy az SMS-ben indított mobilparkolás és az e-matrica-vásárlás zavartalanul folytatódik, így ezekkel kapcsolatban nem várhatóak problémák.

A Yettel mellett az MVM-nél is karbantartási munkálatok folynak: az energiaszolgáltató augusztus 15. és 17. között indította el a szükséges tevékenységeket, amelyek jelenleg is zajlanak. A cég hivatalos tájékoztatása szerint ma nem lesz elérhető az online ügyintézés, valamint az MVM Next applikáció sem, ezért javasolt, hogy az ügyfelek más időpontban intézzék ügyeiket.

Related posts