A közszolgálati média Ákos körüli botránya után Dobrády Ákos népszerűsége az egekbe szökött.


Drámai módon megugrottak a Google-keresési trendek Dobrády Ákos és zenekara, a TNT iránt, miután a közmédia egyik műsora véletlenül a TNT énekesét használta egy másik zenész, Kovács Ákos életéről szóló új film bemutatásához. Az adatok alapján egyértelmű, hogy Dobrády iránt nagyobb volt az érdeklődés, mint Kovács irányába, bár a legtöbben végül mégis a filmre kerestek rá.

Az Indexen közzétett információk szerint a köztévé Ma Reggel című műsora 2025. október 15-én különleges vendéget üdvözölt: Kriksó Lászlót, az "Ember Maradj - Az Ákos-sztori" című dokumentumfilm rendezőjét. A beszélgetés középpontjában a másnap debütáló film állt, amely Kovács Ákos életét és pályafutását mutatja be. Ám a műsor során egy figyelemfelkeltő baki történt: a háttérben lévő LED-falon nem Kovács Ákos, hanem a TNT zenekar énekese, Dobrády Ákos képe tűnt fel, ami jócskán meglepte a nézőket.

A bakira az egyik érintett, Dobrády Ákos, szintén kifejtette véleményét, és a közösségi média platformján a következőket posztolta:

Ma igazán nagyot fogok alkotni!

- írta a TNT énekese, aki emellett sok boldogságot és sikert kívánt (Kovács) Ákosnak is az új filmje kapcsán.

Annak ellenére, hogy a közmédia már törölte a felvételt az internetes elérhetőségek közül, úgy tűnik, a történet még korántsem zárult le: a Google-keresések adatai alapján ugyanis kiderül,

A Google Trends friss, az elmúlt néhány napra vonatkozó adatai alapján a legtöbben a bakiról szóló cikkek kapcsán kutatták a TNT frontemberének nevét. Érdekes módon a mai, október 17-i nap adatai is egyre növekvő érdeklődést mutatnak, íme a részletek:

Ha összevetjük a Kovács Ákosra és a TNT-re irányuló kereséseket, akkor egyértelmű, hogy Dobrády kollégája és zenekara is alulmaradt a népszerűség versenyében. Érdekesség, hogy a legtöbben mégis Ákos filmjére kerestek rá - kérdéses, hogy ez a felfedezés meglepi-e őket, hiszen a film Kovácsról szól, nem pedig Dobrádyról.

A Google Trends elemzése alapján, ha egy kifejezés eléri a 100-as szintet, az jelzi, hogy az adott szó a legkeresettebb pillanatnyilag. Ebből a kiindulópontból értékeljük a többi adatot, és jelenleg azt tapasztaljuk, hogy...

viszont értelemszerűen a cikk írásakor, október 17-én készített adatok még nem teljesek, így a Google Trends által szaggatottal jelzett vonal az eddig nem teljes adatok alapján készített becslés - e szerint a Google a nem teljes adatok alapján úgy kalkulál, a nap végére még többen kereshetnek rá a TNT frontemberére, mint a baki napján.

Amennyiben az adat 0-án stagnál, az azt jelenti, hogy nem áll rendelkezésre elegendő információ, vagyis az adott kifejezésre nem érkezett elegendő keresés. Ebből kifolyólag például Dobrádyra október 13-án még nem mutatkozik jelentős kereslet.

Ebből is látszik, hogy a közmédia bakija és az erről szóló cikkek megdobták a Dobrády Ákosra és zenekarára tett keresések számát - vagy ahogy maga az érintett fogalmazott: nagyot ment.

Related posts