A Duna House Group új arculattal és névvel lép a jövőbe.


A Duna House Group (Duna House Holding Nyrt.) DH Groupként, megújult arculattal és új honlappal (www.dh.group) folytatja tevékenységét. A változás egy újabb jelentős mérföldkő a vállalat számára, hogy Európa vezető pénzügyi és ingatlanközvetítő cégcsoportjává váljon.

A Duna House-t 1998-ban indították el mint családi vállalkozást, és azóta, különösen 2003 óta, Magyarország egyik legnagyobb és legismertebb ingatlanközvetítő franchise hálózatává nőtte ki magát.

A portfólió fejlesztési céljainak megvalósítása érdekében az egyre inkább cégcsoporttá alakuló vállalat 2010-ben kidolgozta a nemzetközi terjeszkedésre irányuló stratégiáját. Ennek keretében kiemelkedő mérföldkőnek számított a Metrohouse lengyel ingatlanközvetítő hálózat 2016-os megszerzése, valamint az olasz HGroup és a Credipass pénzügyi közvetítő márka 2022-es felvásárlása, amelyek jelentős lépéseket jelentenek a vállalat globális jelenlétének erősítésében.

2025-re a DH Group már 4 európai országban, összesen több mint 5 ezer fős hálózatokkal van jelen, és így nemzetközi szinten is komoly piaci szereplővé vált. Ez idő alatt a tevékenységi körében és a portfoliómixben is hangsúlyos változás történt: ma a DH Group konszolidált árbevételének több mint 70%-a külföldi piacokról származik, és a tisztított EBITDA több mint 80%-át a pénzügyi közvetítési szegmensben realizálja.

"A névváltoztatás és a megújulás nem csupán vizuális frissítés, hanem stratégiai állásfoglalás. Cégcsoportként rég túlnőttünk a magyar Duna House branden, emellett pedig jelenleg is több almárkát üzemeltetünk, mint például a Credipass, a Metrohouse vagy a Primse.com. Mára már elsősorban nemzetközi pénzügyi csoport vagyunk, természetesen szem előtt tartva a potenciális szinergiákat. A DH Group márkanév a Duna House-ra való tekintettel megtartja a DH betűket, hiszen abból nőhetett ki a teljes cégcsoportunk, azonban a változás azt is jelzi, hogy a nemzetközi nagykép már jóval túlmutat azon. Az elmúlt évek üzleti sikerei, a gondosan megtervezett akvizíciók és a pénzügyi közvetítői szegmensben elért látványos eredményeink megerősítenek abban, hogy jó úton haladunk" - mondta Guy Dymschiz, a DH Group társalapítója és vezérigazgatója.

A cégcsoport üzleti és piaci kilátásai továbbra is a várakozásoknak megfelelően alakulnak: az olasz és lengyel lakás- és hitelpiacok egyértelműen növekvő tendenciát mutatnak, míg Magyarországon az Otthon Start Program révén rekordszintre ugrott az ingatlan- és hitelpiaci kereslet. Ez a lendület hamarosan a tranzakciók és szerződések számában is megmutatkozik. Ennek következtében a Budapesti Értéktőzsde prémium kategóriájában 2016 óta jegyzett cégcsoport részvényeinek árfolyama az utóbbi hónapokban folyamatosan emelkedő pályán mozog.

A DH Group 2024-ben csúcsévet zárt és 2025 első 2 negyedévében is rekordot rekordra halmozott. A 2029-ig felvázolt növekedési stratégiájában foglaltak szerint pedig az alábbi fő irányokat tartja, hogy új növekedési horizontok mentén biztosíthassa a fenntartható értékteremtést a befektetők és partnerek számára.

- Megháromszorozza a core EBITDA-t (a 2024 éves 11 millió euróról 2029-re várhatóan 32,9 millió euróra),

- Valamint 2-4 új európai piacra lép be és 3-5 stratégiai akvizíciót hajt végre. A vezetőség jelenleg is több befektetési lehetőségről folytat aktív tárgyalásokat Európa szerte.

A DH Group márkanevének megújítását követően a Duna House Holding Nyrt. hivatalosan is cégnévváltoztatásra készül. Erre a november végén esedékes közgyűlésen, határozat formájában kerül sor.

Related posts